Správa Národného Parku Malá Fatra so sídlom vo Varíne hľadá do svojho tímu človeka na pozíciu:

 

Vedúci kancelárie riaditeľa

Miesto práce

Správa Národného Parku Malá Fatra so sídlom vo Varíne, Hrnčiarska 197,  013 03 Varín

Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 978 EUR/mesiac
Platové podmienky sú určené podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov. Funkčný plat pozostáva z tarifného platu, príplatku za riadenie, osobného príplatku a bude stanovený podľa dosiahnutej odbornej praxe a plnenia pracovných úloh.

 

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

1. Zodpovedá za spracovanie podkladov pri tvorbe PHU (Plán hlavných úloh).
2. Zabezpečuje chod kancelárie riaditeľa NP SK a koordinuje činnosti v nej prebiehajúce.
3. Zabezpečuje prípravu a vedenie vnútorných predpisov organizácie v rámci odboru.
4. Zabezpečuje vyhotovenie, kontrolu a vedenie centrálnej evidencie zmlúv, dohôd a kontraktov uzatvorených fyzickými a právnickými osobami vrátane zverejňovanie v CRZ, zabezpečuje zadávanie požiadaviek do ERANETU v zmysle interných smerníc zriaďovateľa.
5. Zabezpečuje vyhľadávanie zdrojov, prípravu a implementáciu projektov na základe potrieb organizácie zo štrukturálnych nástrojov EÚ, národných a regionálnych zdrojov,
6. Zabezpečuje projektový manažment schválených projektov v spolupráci s odbornými zamestnancami, ich metodické usmerňovanie a koordináciu s cieľom ich bezproblémovej implementácie.
7. Zabezpečuje plánovanie procesov verejného obstarávania v rámci organizácie, preskúmavanie trhových podmienok a ponúk trhu.
8. Vedie evidenciu žiadostí o sprístupnenie informácií, sťažností, podnetov, petícií a pod.. Potvrdzuje ich prijatie, zabezpečuje kompletizáciu podkladov pre spracovanie a ich vybavuje.
9. Koordinovanie a metodické usmerňovanie právnej agendy zamestnávateľa .
10. Riadenie prideleného projektu – stanovenie cieľov, spracovanie harmonogramu prác, koordinácia členov projektového tímu, sledovanie dodržiavania harmonogramu prác a rozpočtu, hodnotenie a prezentácia výsledkov.

Zamestnanecké výhody, benefity

– pružný pracovný čas
– dovolenka nad rámec zákona č. 311/2001 Z. z. (Zákonník práce)
– príspevok na DDS

Informácie o výberovom konaní

prosím zasielať :
životopis
sprievodný – motivačný list
žiadosť o prijatie do zamestnania

na mailovú adresu: zuzana.dudasova@npmalafatra.sk

 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa v odbore právo, ekonomika

Ostatné znalosti

Microsoft Word – Pokročilý
Microsoft Excel – Pokročilý

 

Vodičský preukaz

B

 

Prax na pozícii/v oblasti

právo, projektový manažment

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

– znalosť súvisiacich právnych predpisov,
– bezúhonnosť,
– samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita,
– aktívna znalosť aspoň jedného cudzieho jazyka (AJ/NJ) je vítaná,
– prax so zákonom o slobodnom prístupe k informáciam,

– prax s verejným obstarávaním,
– prax vo verejnej správe vítaná.

 

Vo Varíne, dňa 18.9.2023